آ
-
آذربایجانی، علیرضا
تبیین راهبردهای موجود در خصوص جلوگیری از ورشکستگی شرکتها در لایحه تجارت و حقوق فرانسه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 39-66]
-
آزرمجو، هانیه
چارچوب فراگیر اعمال تغییرات سازمانی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 15-39]
-
آقاجانی، حسنعلی
سنجش آمادگی سازمانی در بهرهگیری از فنآوری آر اف آی دی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 251-273]
ا
-
احمدی کهنعلی، رضا
آیندهپژوهی برای راهبردهای مدیریت دانش با رویکرد سناریونگاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 173-202]
-
اسدزاده، عبدالله
الگوی هوشمندی بنگاههای مادر و شیوه مادری آن در مدیریت کسبوکارهای تابعه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 169-192]
-
اسماعیلزاده، محمد
تبیین الگوی رهبری راهبردی برای ارتقای سطح عملکرد کارکنان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 203-218]
-
اسماعیلزاده، مرضیه
تأثیر منابع سازمانی و قابلیتهای پویا بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 269-286]
-
اکبری، محسن
تبیین الگوی رهبری راهبردی برای ارتقای سطح عملکرد کارکنان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 203-218]
-
اکبری، مهدی
طراحی و توسعه نقشه راهبرد مدیریت دانش سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 211-233]
-
اکرانی، سید مهدی
رهبری راهبردی و عجینشدگی شغلی و هویت سازمانی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 63-84]
-
الفت، لعیا
بررسی علم ردهبندی تولید و عدم اطمینان محیطی با استفاده از شبکه عصبی خودسازمانده [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 161-177]
-
امامی، پرنیان
تحلیل راهبردی کارکردهای مدیریت کیفیت جامع و رفتار مشتری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 153-172]
-
امیری، مقصود
بررسی علم ردهبندی تولید و عدم اطمینان محیطی با استفاده از شبکه عصبی خودسازمانده [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 161-177]
-
امین بیدختی، علیاکبر
نقشه ارتقا اثربخشی مدیران با بهرهگیری از هوش معنوی و اخلاق حرفهای [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 137-159]
-
امینی حاجی باشی، آناهیتا
راهبرد ارتقاء شایستگیهای استقرار سیستم اطلاعات راهبردی مراکز پژوهشی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 125-167]
-
ایراننژاد پاریزی، الهام
وضعیت آمادگی و سطح پذیرش توسعه صنعت گردشگری کشور [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 97-111]
ب
-
بهبودی، محمدرضا
آیندهپژوهی برای راهبردهای مدیریت دانش با رویکرد سناریونگاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 173-202]
-
بهرامینسب، مریم
طراحی و تبیین مدل شایستگیهای راهبردی مدیران ارشد [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 19-41]
-
بیات، روح الله
تدوین راهبرد فرآیندی بازاریابی با شخصیت برند و بودجه مصرفکننده [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-129]
-
بیکزاد، جعفر
ارزیابی تفکر راهبردی مدیران و تأثیر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 145-167]
ت
-
تاجیک، مهدی
شبیهسازی زنجیره تأمین مبتنی بر همکاری راهبردی بر اساس رویکرد پویاییهای سیستم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-62]
-
ترابی، مجید
سنجش آمادگی سازمانی در بهرهگیری از فنآوری آر اف آی دی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 251-273]
-
توکلی، نرجس
تبیین و ارزیابی الگوی ارتقاء اشتراک دانش در انجمنهای خبرگی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 275-310]
ج
-
جان افزایی، نصرالله
مالکیت مدیریتی و محافظهکاری حسابداری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 109-124]
-
جوکار، علیاکبر
علتیابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 131-144]
ح
-
حاجی کریمی، عباس علی
کارایی قابلیتهای پویا در پویایی فنی و بازاری محیط [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 39-60]
-
حاجی کریمی، عباسعلی
تحلیل رقابتی بازار کاشی و سرامیک [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 193-210]
-
حسنپور، اسماعیل
مشارکت هیئت مدیره در پایش راهبردی: نقش ساختار [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 81-99]
-
حسنی، محسن
مالکیت مدیریتی و محافظهکاری حسابداری [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 109-124]
-
حسینی، سید محمود
طراحی و تبیین مدل شایستگیهای راهبردی مدیران ارشد [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 19-41]
-
حسینی، سید محمود
کارایی قابلیتهای پویا در پویایی فنی و بازاری محیط [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 39-60]
-
حسینی، سید محمود
تدوین الگوی توسعۀ صادرات سنگهای تزئینی کارشده ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 227-267]
-
حسینی، سید یعقوب
تبیین و ارزیابی هوشمندی درونسازمانی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 179-201]
-
حسینی، میرزا حسن
راهکارهای ایجاد تمایز در راهبرد اقیانوس آبی و تأثیر آن بر افزایش فروش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 203-225]
-
حسینی، میرزا حسن
توسعه صادرات با ارتقاء توانمندیهای بازاریابی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 219-237]
-
حسینی، میرزاحسن
علتیابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 131-144]
-
حسینی، هانیه
تبیین الگوی رهبری راهبردی برای ارتقای سطح عملکرد کارکنان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 203-218]
-
حمیدیان، محمد
مدیریت دانش مشتری و قابلیتهای انطباق با محیط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 85-108]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
تبیین و اعتباریابی راهبرد توسعه صادرات سنگ کشور ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 81-112]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
تدوین الگوی توسعۀ صادرات سنگهای تزئینی کارشده ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 227-267]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
علتیابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 131-144]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
تبیین الگوهای بومی توسعه دانش ملی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 211-249]
خ
-
خاشعی، وحید
تبیین مدل کنترل راهبردی در صنعت توزین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 61-80]
-
خاشعی، وحید
تأثیر منابع سازمانی و قابلیتهای پویا بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 269-286]
-
خلیلنژاد، شهرام
مشارکت هیئت مدیره در پایش راهبردی: نقش ساختار [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 81-99]
-
خواجه فینی، فاطمه
تدوین راهبرد جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی در بستر تجارت جهانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 19-37]
-
خورشیدی، غلامحسین
تبیین و اعتباریابی راهبرد توسعه صادرات سنگ کشور ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 81-112]
-
خیری اوروندی، بیژن
وضعیت آمادگی و سطح پذیرش توسعه صنعت گردشگری کشور [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 97-111]
د
-
دبیر، پرویز
تحلیل راهبردی کارکردهای مدیریت کیفیت جامع و رفتار مشتری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 153-172]
-
دری، بهروز
طراحی و تبیین مدل شایستگیهای راهبردی مدیران ارشد [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 19-41]
-
دستنشان، حامد
تأثیر توسعه فرصتهای گردشگری بر کاهش بیکاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 239-260]
-
دوستار، محمد
تبیین الگوی رهبری راهبردی برای ارتقای سطح عملکرد کارکنان [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 203-218]
ذ
-
ذوالفقاری، حسین
تدوین راهبردهای کلان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشمانداز 1404 [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 15-38]
ر
-
رحمانسرشت، حسین
الگوی هوشمندی بنگاههای مادر و شیوه مادری آن در مدیریت کسبوکارهای تابعه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 169-192]
-
رحمان سرشت، حسین
چارچوب فراگیر اعمال تغییرات سازمانی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 15-39]
-
رضایی، مهدی
علتیابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 131-144]
-
رضاییفرد، فریده
الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 113-130]
-
رضوی، سید مصطفی
الگوی ترسیم نقشه راهبرد و هدایت راهبردها [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 113-136]
-
روستا، احمد
تبیین و اعتباریابی راهبرد توسعه صادرات سنگ کشور ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 81-112]
-
روستا، احمد
تدوین الگوی توسعۀ صادرات سنگهای تزئینی کارشده ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 227-267]
ز
-
زاهدی تهرانی، پریوش
تدوین راهبرد جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی در بستر تجارت جهانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 19-37]
-
زمانلو، شمسالضحی
راهکارهای ایجاد تمایز در راهبرد اقیانوس آبی و تأثیر آن بر افزایش فروش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 203-225]
-
زهره وند، طاهره
تاثیر راهبردی آشفتگی بازار و تکنولوژی بر ارتباطات تعاملات میان وظیفهای و عملکرد صادرات [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 131-152]
س
-
سرداری، احمد
الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 113-130]
-
سعیدپور، سعید
آیندهپژوهی برای راهبردهای مدیریت دانش با رویکرد سناریونگاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 173-202]
-
سلطانی، فریبا
ارزیابی تفکر راهبردی مدیران و تأثیر آن بر نوآوری سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 145-167]
ش
-
شریفزاده، فتاح
تحلیل مسائل اجرای خطمشیهای اداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 67-95]
-
شکوری، بهرام
تبیین و اعتباریابی راهبرد توسعه صادرات سنگ کشور ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 81-112]
-
شکوهیار، سجاد
تدوین راهبردهای کلان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشمانداز 1404 [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 15-38]
ص
-
صفری، حسین
الگوی ترسیم نقشه راهبرد و هدایت راهبردها [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 113-136]
-
صلواتی، عادل
تحلیل نقش تفکر راهبردی در رهبری تحولآفرین [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 183-210]
-
صمدی میارکلایی، حسین
سنجش آمادگی سازمانی در بهرهگیری از فنآوری آر اف آی دی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 251-273]
-
صمدی میارکلایی، حمزه
سنجش آمادگی سازمانی در بهرهگیری از فنآوری آر اف آی دی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 251-273]
-
صناعی، ایمان
تحلیل رقابتی بازار کاشی و سرامیک [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 193-210]
ط
-
طالبی، داوود
تحلیل راهبردی کارکردهای مدیریت کیفیت جامع و رفتار مشتری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 153-172]
-
طبرسا، غلامعلی
مدیریت دانش مشتری و قابلیتهای انطباق با محیط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 85-108]
ع
-
عابدی، حسین
تأثیر توسعه فرصتهای گردشگری بر کاهش بیکاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 239-260]
-
عظیمی، غلامرضا
تبیین و ارزیابی الگوی ارتقاء اشتراک دانش در انجمنهای خبرگی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 275-310]
-
علاءالدینی، امیرعباس
تبیین راهبردهای موجود در خصوص جلوگیری از ورشکستگی شرکتها در لایحه تجارت و حقوق فرانسه [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 39-66]
-
علی احمدی، محمدهادی
الگوی ترسیم نقشه راهبرد و هدایت راهبردها [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 113-136]
ف
-
فرقانی پیله رود، سانیا
تدوین راهبرد فرآیندی بازاریابی با شخصیت برند و بودجه مصرفکننده [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 101-129]
-
فقیهی، محمد
توسعه صادرات با ارتقاء توانمندیهای بازاریابی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 219-237]
ق
-
قراچه، منیژه
کارایی قابلیتهای پویا در پویایی فنی و بازاری محیط [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 39-60]
-
قراچه، منیژه
الگوی توسعه راهبردی همراه بانک در ایران [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 169-182]
-
قربانی، مهتاب
نقشه ارتقا اثربخشی مدیران با بهرهگیری از هوش معنوی و اخلاق حرفهای [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 137-159]
-
قربانیزاده، وجهالله
تحلیل مسائل اجرای خطمشیهای اداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 67-95]
-
قرهچه، منیژه
طراحی و تبیین مدل شایستگیهای راهبردی مدیران ارشد [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 19-41]
-
قوچانی، فرخ
وضعیت آمادگی و سطح پذیرش توسعه صنعت گردشگری کشور [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 97-111]
ک
-
کاظمی، سیدعباس
تدوین راهبردهای کلان بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشمانداز 1404 [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 15-38]
-
کریمی، سعیده
بررسی علم ردهبندی تولید و عدم اطمینان محیطی با استفاده از شبکه عصبی خودسازمانده [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 161-177]
-
کریمی، محمدرضا
تاثیر راهبردی آشفتگی بازار و تکنولوژی بر ارتباطات تعاملات میان وظیفهای و عملکرد صادرات [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 131-152]
-
کشاورز، سحر
الگویابی نظاممند مدیریت راهبردی منابع انسانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 235-259]
-
کشتکار، مهران
سنجش آمادگی تدوین راهبرد استقرار نظام مدیریت دانش سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 61-79]
-
کمانگر، فرزاد
تحلیل نقش تفکر راهبردی در رهبری تحولآفرین [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 183-210]
ل
-
لاجوردی، سید جلیل
الگویابی نظاممند مدیریت راهبردی منابع انسانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 235-259]
-
لرپری زنگنه، اکبر
تدوین الگوی توسعۀ صادرات سنگهای تزئینی کارشده ایران [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 227-267]
-
لطیفی، میثم
رهبری راهبردی و عجینشدگی شغلی و هویت سازمانی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 63-84]
م
-
محمدی الموتی، محمد
سنجش آمادگی تدوین راهبرد استقرار نظام مدیریت دانش سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 61-79]
-
محمدی پور، معصومه
الگوی توسعه راهبردی همراه بانک در ایران [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 169-182]
-
محمدینصب، علیرضا
تأثیر توسعه فرصتهای گردشگری بر کاهش بیکاری [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 239-260]
-
محمودزاده، ابراهیم
سنجش آمادگی تدوین راهبرد استقرار نظام مدیریت دانش سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 61-79]
-
محمودی میمند، محمد
طراحی و توسعه نقشه راهبرد مدیریت دانش سازمانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 211-233]
-
مدهوشی، مهرداد
تبیین الگوی ارتقاء مسئولیتپذیری اجتماعی سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 43-60]
-
مصلح شیرازی، علی نقی
شبیهسازی زنجیره تأمین مبتنی بر همکاری راهبردی بر اساس رویکرد پویاییهای سیستم [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 41-62]
-
معتضدیان، رسول
تحلیل مسائل اجرای خطمشیهای اداری [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 67-95]
-
ملاجان، علی
الگویابی نظاممند مدیریت راهبردی منابع انسانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 235-259]
-
ملکی، حمید
توسعه صادرات با ارتقاء توانمندیهای بازاریابی [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 219-237]
-
میرزایی، علیاکبر
راهکارهای ایجاد تمایز در راهبرد اقیانوس آبی و تأثیر آن بر افزایش فروش [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 203-225]
ن
-
ناصحی فر، وحید
چارچوب فراگیر اعمال تغییرات سازمانی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 15-39]
-
نژاد فلاطوری مقدم، طه
مشارکت هیئت مدیره در پایش راهبردی: نقش ساختار [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 81-99]
-
نظافتی، نوید
تبیین و ارزیابی الگوی ارتقاء اشتراک دانش در انجمنهای خبرگی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 275-310]
-
نکوئی زاده، مریم
کارایی قابلیتهای پویا در پویایی فنی و بازاری محیط [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 39-60]
-
نوروزی، عباسعلی
تبیین الگوی ارتقاء مسئولیتپذیری اجتماعی سازمان [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 43-60]
و
-
وکیل یزدی، ابراهیم
تدوین راهبرد جذب سرمایهگذاری مستقیم خارجی در بستر تجارت جهانی [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 19-37]
ه
-
هادیزاده مقدم، اکرم
مدیریت دانش مشتری و قابلیتهای انطباق با محیط [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 85-108]
-
هرندی، عطاءاله
تبیین مدل کنترل راهبردی در صنعت توزین [دوره 6، شماره 22، 1394، صفحه 61-80]
ی
-
یدالهی، شهربانو
تبیین و ارزیابی هوشمندی درونسازمانی [دوره 6، شماره 23، 1394، صفحه 179-201]
-
یزدان پناه، احمد علی
راهبرد ارتقاء شایستگیهای استقرار سیستم اطلاعات راهبردی مراکز پژوهشی [دوره 6، شماره 21، 1394، صفحه 125-167]
-
یزدانی، ناصر
الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند [دوره 6، شماره 24، 1394، صفحه 113-130]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد